Při pandemii koronaviru došlo také v rámci pojišťoven ke změnám svých dlouholetých produktů. Připravili jsme si pro vás aktuální informace, které potřebujete vědět před svou cestou do zahraničí. Co se změnilo a co zůstává stejné?
Cestovní pojištění funguje!
Dobrou zprávou je, že cestovní pojištění do zahraničí stále funguje. Můžete si jej sjednat online 24 hodin denně 7 dní v týdnu. Získáte tak speciální připojištění celé řady sportovních aktivit, nonstop asistenci v horách i běžné zimní i rekreační sporty v základní ceně pojistky. Až 100 rekreačních sportovních aktivit budete mít zcela zdarma.
Storno zájezdu se nyní nesjednává
Než se vydáte na cesty, projděte si stránku, která aktuálně podává odpovědi na nejčastější dotazy klientů – pojištění zahraničí a covid vám například upřesní, že současná doba neumožňuje pojišťovnám, aby sjednávaly jindy běžné pojištění storna zájezdu. Tato možnost je dočasně pozastavena a čeká se, až se opět bude moci objevit v nabídce pojišťoven.
Co dělat, když cestovní kancelář zájezd zruší
Aktuální situace se mění ze dne na den. Proto se i vám může stát, že samotný zájezd bude zrušen ze strany cestovní kanceláře. V případě, že jste ještě na zájezd neodjeli, je možné vypovědět i cestovní pojištění. Podobně se ze stran cestovek mění také termíny, délka pobytu nebo dokonce destinace zájezdu. O všech těchto změnách je nutné informovat i pojišťovnu, aby mohla pružně reagovat na novou situaci a aby vaše pojištění bylo aktuální a platné.
Další informace, která se k současné době váže, je, že zatím není možné si sjednat připojištění rizika onemocnění koronavirem. Tuto položku zatím pojišťovny ve své nabídce ze zcela pochopitelných důvodů nemohou mít.